dr.Csigi Tamás Fogorvos Budapest

Fogyókúra helyett, hasznos tippek a súlyvesztéshez

Nagyon sok ember küzd súlyfelesleggel. Van néhány tippünk, hogy elkerüld a felesleges kilókat!

Ahová csak teheted menj gyalog vagy biciklivel.

Napi 2-3 étkezésed oszd szét 5-6 adagra. Így az elfogyasztott táplálékot  jobban hasznosítod, és kevesebb rakódik le zsírként. Próbálj meg minél több vizet fogyasztani.

A megfelelő folyadékpótlás segíti a zsírégetést. Ha két étkezés között éhes vagy igyál meg egy nagy pohár vizet, legtöbbször valójában csak szomjas vagy, és a folyadék egy rövid időre ad egy kis teltség érzetet is.

Felejtsd el a cukrot!

Valamint a cukrozott üdítőket és az édességet. /Mellesleg a fogakat is tönkre teszi./  Kerüld a fehér lisztből készült ételeket mint / kenyér, péksütemény,  tészta/

Helyette fogyassz rizs féléket , zabpelyhet, krumplit, teljes kiőrlésű tésztát és kenyeret. Megemlíthetjük még a babot, lencsét, sárgaborsót is amik egyben  remek kis fehérje források.

Kerülj majdnem minden állati eredetű zsiradékot / kivéve halakból/ a vajat, zsíros túrót és a napraforgó olajat. Helyettük fogyassz Kókusz zsírt, Oliva, Lenmag, Tökmag és Repce olajat!

Törekedj a megfelelő fehérje forrásokra!

Csirke, marha, hal, pulyka, de ezeknek is igyekezzünk a soványabb, tehát kevésbé zsíros részeit fogyasztani. A sovány tejtermékek és a tojás fehérje is remek. Növény eredetű fehérje források is szóba jöhetnek / például: szója, sárgaborsó, lencse, bab stb. /

Fontos!

A párizsi, virsli és társai nem számítanak jó fehérjeforrásnak, lényegtelen mi van ráírva. Tele van olyan „anyagokkal „ amik csökkentik az eredményes fogyás esélyét.

Fogyassz minél több zöldséget! Ezek lúgosítanak,  javítják az elfogyasztott táplálék felszívódását, és biztosítanak elegendő rostot a tested számára.

Egy jó napi vitamin is sokat  segíthet.

Amikor csak van egy kis időd fuss helyben! Bárhol megteheted és egy forintodba sem kerül.

Igazából csinálhatsz bármit csak az a lényeg, hogy MOZOGJ!

A külsőd egyenesen arányos az életviteleddel. Tehát minél jobban odafigyelsz a táplálkozásra és a testmozgásra, annál vékonyabb és fittebb leszel, de csak ameddig figyelsz ezekre. Ez egy életmód amit lehetőségeidhez mérten kell gyakorolni.

                                                                                                                kép: pixabay.com

 


KI | 2017. március 23.

hirdetés

Szana apartman Gyula

intézmények

 ismerd meg őket

hírek

 érdekességek

Terhesség hétről hétre Terhesség hétről hétre

Terhesség hétről hétre, Babaváró sorozat. Az 1 héttől a 40. hétig.


2017. június 11.
 részletek
további hírek

programajánló

erről

 beszélünk

Csuklás

Hozzászólt: Erika1986 2016.12.28. 10:10

ideális családi kutya

Hozzászólt: Vikiri30 2016.06.07. 22:10

Kismamaruha

Hozzászólt: k.kati 2015.05.07. 00:12

Időjárás-front

Hozzászólt: k.kati 2015.05.07. 00:12

Fehérvári bölcsödék

Hozzászólt: huncutka 2015.01.20. 18:06

Tesó

Hozzászólt: Tanmolyda 2014.08.25. 08:08

babaúszás

Hozzászólt: tbrigi87 2014.06.22. 10:10

Gyerekbarát étterem

Hozzászólt: s.maja 2014.05.16. 14:02

további fórumtémék

kövessen minket